null

Wydział Organizacyjny

Drukuj otwiera się w nowej karcie

Naczelnik Dorota Gajewska
adres: ul. 1 Praskiego Pułku 33
email: wesola.sekretariat@um.warszawa.pl
pokój: 108
telefon: 22 443 40 25

  • 22 443 41 06  Sekretariat Zarządu Dzielnicy
  • 22 443 40 26  Rada Dzielnicy

zakres działania:  

  • prowadzenie spraw związanych z obsługą techniczną i organizacyjną spotkań, narad z udziałem Naczelników Wydziałów i Członków Zarządu Dzielnicy,
  • obsługa administracyjno-techniczna i organizacyjna Rady Dzielnicy i jej Komisji,
  • inicjowanie tworzenia projektów współfinansowanych ze środków funduszy europejskich w zakresie właściwości dzielnicy,
  • organizacja pracy Urzędu Dzielnicy,
  • obsługa kancelaryjna Zarządu Dzielnicy,
  • przekazywanie uchwał Zarządu Dzielnicy według właściwości,
  • prowadzenie rejestru uchwał Zarządu Dzielnicy,
  • udzielanie pomocy radnym Dzielnicy w sprawowaniu ich mandatu,
  • kierowanie uchwał Rady Dzielnicy zgodnie z właściwością,
  • prowadzenie rejestrów uchwał Rady Dzielnicy,
  • prowadzenie rejestrów interpelacji i wniosków,
  • udzielanie informacji na temat możliwości ubiegania się o dofinansowanie ze środków funduszy europejskich jednostkom organizacyjnym m.st. Warszawy oraz zainteresowanym podmiotom z terenu dzielnicy,
  • przygotowanie i składanie wniosków aplikacyjnych we współpracy z biurami merytorycznymi,
  • prowadzenie zbiorczej ewidencji projektów planowanych i realizowanych na terenie dzielnicy w ramach określonych funduszy europejskich,
  • utrzymywanie kontaktów z Biurem Funduszy Europejskich i Rozwoju Gospodarczego oraz z Biurem Pomocy i Projektów Społecznych,
  • utrzymywanie kontaktów z urzędami centralnymi (w szczególności z Ministerstwem Rozwoju Regionalnego, Mazowieckim Urzędem Wojewódzkim oraz organami samorządowymi zaangażowanymi w proces wdrażania funduszy Unii Europejskiej),