Naczelnik Dorota Gajewska
adres: ul. 1 Praskiego Pułku 33
email: wesola.sekretariat@um.warszawa.pl
pokój: 108
telefon: 22 443 40 25
- 22 443 41 06 – Sekretariat Zarządu Dzielnicy
- 22 443 40 26 – Rada Dzielnicy
zakres działania:
- prowadzenie spraw związanych z obsługą techniczną i organizacyjną spotkań, narad z udziałem Naczelników Wydziałów i Członków Zarządu Dzielnicy,
- obsługa administracyjno-techniczna i organizacyjna Rady Dzielnicy i jej Komisji,
- inicjowanie tworzenia projektów współfinansowanych ze środków funduszy europejskich w zakresie właściwości dzielnicy,
- organizacja pracy Urzędu Dzielnicy,
- obsługa kancelaryjna Zarządu Dzielnicy,
- przekazywanie uchwał Zarządu Dzielnicy według właściwości,
- prowadzenie rejestru uchwał Zarządu Dzielnicy,
- udzielanie pomocy radnym Dzielnicy w sprawowaniu ich mandatu,
- kierowanie uchwał Rady Dzielnicy zgodnie z właściwością,
- prowadzenie rejestrów uchwał Rady Dzielnicy,
- prowadzenie rejestrów interpelacji i wniosków,
- udzielanie informacji na temat możliwości ubiegania się o dofinansowanie ze środków funduszy europejskich jednostkom organizacyjnym m.st. Warszawy oraz zainteresowanym podmiotom z terenu dzielnicy,
- przygotowanie i składanie wniosków aplikacyjnych we współpracy z biurami merytorycznymi,
- prowadzenie zbiorczej ewidencji projektów planowanych i realizowanych na terenie dzielnicy w ramach określonych funduszy europejskich,
- utrzymywanie kontaktów z Biurem Funduszy Europejskich i Rozwoju Gospodarczego oraz z Biurem Pomocy i Projektów Społecznych,
- utrzymywanie kontaktów z urzędami centralnymi (w szczególności z Ministerstwem Rozwoju Regionalnego, Mazowieckim Urzędem Wojewódzkim oraz organami samorządowymi zaangażowanymi w proces wdrażania funduszy Unii Europejskiej),